Monday, January 28, 2008

ett vanligt förekommande inlägg

nu har det ju varit ett tag sen jag senast skrev..och jag har ju fått några klagomål från mitt enda trofasta "fans". men efter att facebook blev grejen som upptog allad dötid så har bloggen kommit lite i efterhand, och när man dessutom inte har så där fruktansvärt mycke dötid så blir det inte så mycket gjort.

men visst är det så nu, bloggen är inte lika het som den var för ett år sedan. och alla amatörer som runt om i landet skrev om vad som hände i deras liv och vad som var viktigt (ni måste förstå att jag räknar in mig själv inom den kategorien) har tröttnat, skriver ett inlägg vid jul, nyår och födelsedagar och sen något däremellan om hur länge sen det var man skrev och om hur man ska bättra sig (ni måste förstå att jag räknar in detta inlägg till den kategorin)

jag däremot brukar skriva väldigt sällan och när jag gör det så skriver jag fem inlägg bara för att väga upp till de som jag inte har skrivet den senaste månaden

No comments: